Przejdź do treści

Menu

Warszawa - wycieczka

Treść

W dniach 08.10 do 10.10. 2012 r. odbyła się trzydniowa wycieczka do stolicy Polski - Warszawy. Uczestnikami wycieczki byli uczniowie naszej szkoły. Opiekę nad młodzieżą sprawowali nauczyciele: Waldemar Piskor, Renata Cisoń, Bogusław Skowron. Kierownikiem wycieczki była Małgorzata Trybuch we współpracy z biurem podróży „Maxim”.
Wyjechaliśmy z Nowego Sącza o godzinie 6.30, przejeżdżając przez Kielce, Radom do Warszawy. W Warszawie zwiedzanie zaczęliśmy od Muzeum Powstania Warszawskiego. Piękny potężny obiekt muzealny zachwycił wszystkich uczestników wycieczki. Następnie udaliśmy się na obiadokolację do miejsca zakwaterowania. Po posiłku na młodzież czekała niespodzianka w postaci wyjścia do multikina w Złotych Tarasach na film „Na tropie Marsupilami”. Po drodze do kina zwiedzaliśmy urokliwą Warszawę nocą.
W drugim dniu pobytu po śniadaniu mieliśmy zaplanowaną wycieczkę pieszą po Starówce Warszawskiej pod opieką przewodnika. Zwiedziliśmy Ogród Saski, Katedrę Warszawską, Bibliotekę Uniwersytecką z pięknymi ogrodami znajdującymi się na jej dachu, najkrótszą ulicę warszawską, najwęższą kamienicę, Grób Nieznanego Żołnierza, plac Piłsudskiego, Pałac Prezydencki, Zamek Królewski, Pomnik Małego Powstańca, Łazienki Warszawskie, Rynek nowego Miasta. Nie omieszkaliśmy również przywitać się z Syrenką warszawską. Zmęczeni i zachwyceni zabytkami Warszawy wróciliśmy na obiadokolację do ośrodka. Po posiłku na uczestników czekała kolejna niespodzianka – dyskoteka. Wszyscy bardzo dobrze się bawili i szczęśliwi wrócili na nocleg.
Ostatniego dnia wycieczki po śniadaniu, pojechaliśmy zwiedzić stadion Narodowy w Warszawie. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się na posiłek w McDonald`s. Do Nowego Sącza wróciliśmy około godziny 19-tej, zmęczenie ale bardzo zadowoleni. Dziękujemy!